Dariaus Čibonio mokymų centras

„Kuri pardavimų strategija lemia sėkmę Jūsų versle?“


Sveiki,

 

Prieš porą savaičių paneigiau pardavimo mitą, kuris sako, kad geras pardavėjas gali parduoti bet ką. Nes ne visiems produktams ir paslaugoms galioja tie patys pardavimo dėsniai. 

 

Šiandien siūlau Jums galimybę paprastai ir greitai diagnozuoti, kuriam pardavimų tipui galima priskirti Jūsų veiklą. Taip pat įvardinsiu, kurie vadybininko įgūdžiai lemia sėkmę Jūsų versle.

 

Kurie teiginiai geriausiai apibūdina Jūsų veiklą:

 

  • Norint parduoti, dažniausiai užtenka 1 - 3 pokalbių su klientu
  • Sprendimą pirkti priima vienas atsakingas asmuo

 

Jai čia apie Jus - Jūsų verslas priskiriamas "GREITŲ PARDAVIMŲ" kategorijai. Pardavimo sėkmę lemia vadybininkų aktyvumas, gebėjimas per trumpą laiką sukurti kontaktą su klientu ir pelnyti pasitikėjimą. Jau pirmo pokalbio metu svarbu gebėti tinkamai identifikuoti poreikius, jei reikia - juos sustiprinti ir įtaigiai argumentuoti. Taip pat reikalingi puikūs prieštaravimų valdymo įgūdžiai ir gebėjimas paskatinti priimti sprendimą čia ir dabar.

 

Dabar įvertinkite šiuos du teiginius:

 

  • Pardavimo procesas reikalauja daug susitikimų ir užtrunka kelis mėnesius ir daugiau
  • Sprendimą pirkti  tarpusavy visad derina keli atsakingi asmenys

 

Jei atpažįstate savo klientus - Jūs esate "DIDELIŲ PARDAVIMŲ" versle. Tyrimais nustatyta, kad "spaudimas" greičiau priimti sprendimus daro neigiamą įtaką dideliuose pardavimuose. Vietoj to, sėkmę lemia vadybininko strateginis mąstymas - gebėjimas numatyti keletą žingsnių į priekį. 

 

Taip pat kritiškai svarbu teisingai identifikuoti sprendime dalyvaujančių asmenų grupę ir suplanuoti individualų poveikį kiekvienam grupės nariui. Tada reikia rasti būdus pasiekti kiekvieną sprendime dalyvaujančią personą ir pelnyti jų palankumą savo produkto ar paslaugos atžvilgiu. Jei grupėje liks nors vienas asmuo, kurio nuomonė Jums nepalanki, jis gali vilkinti sprendimą iki begalybės ar net visiškai sugriauti pardavimo galimybę.

 

Daugumoje pardavimo mokymų dėstomos "universalios" pardavimo technikos, nors, kaip Jums žinoma, universalių vaistų nebūna.

 

Aš Jums šiandien siūlau unikalią galimybę pasirinkti Jūsų verslo specifikai pritaikytą mokymų programą ir nešvaistyti pinigų bei negaišti brangaus laiko "universaliems receptams".

 

Pasirinkite Jums tinkamą programą, susipažinkite iš arčiau ir registruokitės:

 

Greitiems  pardavimams: programa "Aktyvus pardavimas"

Dideliems pardavimams: programa "Didelių pardavimų strategija ir taktika"

 

Jei esate pardavimo skyriaus vadovas ir norite suteikti pardavimams pagreitį per efektyvesnį vadovavimą - Jums skirta programa "Vadovavimas pardavimo komandai"

 

Linkiu pelningų sandorių ir tikiuosi pasimatyti mokymuose,

 

Darius Čibonis