- Kas šiandien trukdo parduoti daugiau. Konkrečių priežasčių apžvalga ir aptarimas.
- Aktyvaus pardavimo sėkmės formulė. Kaip nedideli pokyčiai pastangose gali duoti didžiulį pokytį pardavimuose.
- Klientų segmentavimas. Ar tikrai visi klientai vienodai svarbūs arba kodėl pinigai yra ne ten kur jų labiausiai ieškome. Klientų segmentavimo metodikos pristatymas ir apžvalga.
- Susitikimo su klientu "pardavimas" telefonu. Telefoninio pokalbio simuliacija įrašant audio formatu.
- Telefoninio pokalbio struktūra.
- Kaip sudominti telefonu per pirmąsias 30 sekundžių. Veiksmingiausių argumentų išgryninimas.
- Pardavimo pokalbio vedimas. Susitikimo su klientu simuliacija įrašant video.
- Pardavimo pokalbio struktūra.
- Video įrašo peržiūra, aptarimas ir grįžtamasis ryšys.
- Pardavimo pokalbio pradžia. Kaip nuo pradžių valdyti iniciatyvą.
- Kuo poreikių išsiaiškinimas skiriasi nuo poreikių formavimo. Poreikio formavimo metodikos "SPAN" pristatymas, pavyzdžiai ir aptarimas.
- Poreikių formavimas probleminių ir aktualizuojančių klausimų pagalba. Praktinė užduotis ir aptarimas.
- Įtaigaus pasiūlymo pateikimas. Kaip pateikti pasiūlymą, kuriam būtų sunku atsispirti. Praktinė užduotis porose.
- Kainos pagrindimas ir žodžio “Brangu” psichologija ir motyvai. Efektyviausių kainos pateikimo metodikų apžvalga.
- Derybos dėl kainos. Efektyvus nuolaidų temos valdymas derybų metu. 6 technikos, kurios padidins Jūsų sandorių pelningumą. Pristatymas ir taikymo aptarimas.
- Auksinių idėjų bankas. Aptarimas, pasidalinimas mokymų įžvalgomis ir veiksmų planų sudarymas.