Dariaus Čibonio pardavimų mokymai

„Koučingo poveikis įmonių rezultatams“


Laikai keičiasi ir šiandien tenka vadovauti naujai kartai, kuri sunkiai pripažįsta autoritetus, nepaiso nurodymų ir nori didesnių įgaliojimų. 

 

Šiandien visiems aišku, kad "autoritarinis" vadovavimo stilius skaičiuoja paskutines dienas ir "seno sukirpimo" vadovams teks iš esmės persikvalifikuoti arba keisti profesiją.

 

Todėl vis daugiau vadovų ir Lietuvoje atranda koučingą (coaching), kaip veiksmingą metodiką ir filosofiją, kuri padeda įmonėms lengviau ir greičiau pasiekti tikslus.

 

Kodėl? Nes vadovavimas koučingo stiliumi stiprina darbuotojų sąmoningumą ir atsakomybę, o juk kiekvienas save gerbiantis vadovas nori mąstančių ir atsakingų darbuotojų.

 

Daugelis, prieš nuspręsdami gilintis į koučingą, domisi koučingo veiksmingumo įrodymais. Ar verta investuoti į koučingo mokymus? Ar ši investicija atsipirks? Kaip koučingo taikymas įmonėse veikia jų rezultatus?

 

JAV veikianti įmonė "Career Partners International" 2012 metais atliko 1333 įmonių vadovų apklausą apie tai, kaip jie vertina koučingą ir jo poveikį įmonių rezultatams. Žemiau rasite vadovams užduotus klausimus ir jų atsakymus. Procentai rodo, kokia dalis vadovų pažymėjo atsakymą, kaip svarbų:

 

Kaip įmonėje vertiname koučingą (vadovai rinkosi po 1 atsakymą):

 

  1. Pasitelkiame išorinius specialistus 5%
  2. Vadovams reikalingas įgūdis 40%
  3. Būtina kompetencija mūsų lyderiams 24%
  4. Pagrindinė kompetencija visuose įmonės lygmenyse 30%
  5. Laiko gaišimas 1%

 

Kaip koučingas įtakoja Jūsų verslo rezultatus (vadovai galėjo pažymėti kelis atsakymus):

 

  1. Didina darbuotojų įsitraukimą 65%
  2. Didina įmonės pajamas 31%
  3. Mažina darbuotojų kaitą / stiprina lojalumą 48%
  4. Didina darbuotojų produktyvumą 49%
  5. Kita / nežinau 28%

 

Daugiau, nei 30 proc. vadovų laiko koučingą pagrindine kompetencija visuose įmonės lygmenyse ir panaši dalis respondentų tvirtina, kad koučingo taikymas didina įmonės pajamas.

 

Bet koučingas nėra trumpalaikė pardavimų skatinimo priemonė - tai įmonės turtas, kuris suteikia ilgalaikį konkurencinį pranašumą, nes sumažėja darbuotojų kaita ir sustiprėja jų lojalumas įmonei, teigia 48% vadovų.  

 

Esu parengęs pirmą lietuvišką koučingo specialistų rengimo programą, kurią akreditavo tarptautinė koučingo federacija. Pagal ją buvo paruošti pirmieji lietuviški koučingo profesionalai. 

 

Šios programos pagrindu paruošiau vadovams skirtą seminarą "Vadovavimas koučingo stiliumi". Į jį sudėjau svarbiausias koučingo metodikas, kurios labiausiai veiksmingos vadovavime. 

 

Kviečiu susipažinti su programa ir registruotis.

 

Pagarbiai,

 

Darius Čibonis