Dariaus Čibonio mokymų centras

„Trys įtaigios kalbos principai“


Sveiki,

 

Kai žymaus verslininko ir investuotojo Robert Kiyosaki’o paklausė, kokį vieną patarimą jis duotų norintiems gyvenime sulaukti sėkmės, jis nedvejodamas atsakė: “Susiraskite gerą viešo kalbėjimo seminarą - tokį, kuriame būtų daug praktikos. Nes mano giliu įsitikinimu, sugebėjimas įtaigiai pristatyti savo idėjas yra svarbiausias kiekvieno sėkmingo žmogaus įgūdis”.

 

Savo veikloje esu matęs šimtus prezentacijų. Dauguma jų primena nuobodžias paskaitas. Jose pateikiama tik informacija apie įmonę, produktą ar paslaugą.

 

KAS JOSE NE TAIP?

 

  • Per didelis informacijos kiekis
  • Informacija ne “parduodama”, o tiesiog pateikiama
  • Per daug vaizdinių priemonių ir jos naudojamos klaidingai
  • Pristatomi pasiūlymai, kurie nesprendžia klausytojams aktualių problemų

 

 TRYS ĮTAIGIOS KALBOS PRINCIPAI:

 

1. Gera prezentacija turi pasiūlyti aktualių problemų sprendimus. Norėdami sudominti auditoriją, privalote pateikti ne informaciją, o klausytojams aktualių problemų sprendimus. Nes norą pirkti idėją, produktą ar paslaugą sukelia ne informacijos kiekis, o jos aktualumas. Geriausias būdas sustiprinti aktualumą - prieš pateikiant pasiūlymą priminti klausytojams jų poreikius ir problemas ir tik po to pristatyti savo produktą, paslaugą ar idėją. Jūsų pasiūlymas turi nuskambėti kaip aktualių problemų sprendimas.

 

2. Vaizdinės priemonės -  nevalia visą prezentacijos turinį atvaizduoti skaidrėse. Žmogus gali efektyviai priimti ribotą kiekį informacijos, todėl laikykitės principo: kuo mažiau - tuo geriau (Less Is More). Pusvalandžio trukmės pristatyme gana 3 - 7 vaizdinių priemonių. Naudokite pavyzdžius iš gyvenimo ir metaforas ir Jūsų pristatymai taps žymiai patrauklesni.

 

3. Gera prezentacija turi skatinti veikti. Besiruošdami prezentacijai aiškiai atsakykite į klausimą: "Ką noriu pasiekti?" Visos prezentacijos eiga turėtų logiškai vesti klausytojus prie šio tikslo. Nelaikykite klausytojų naiviais: jei numanote klausytojams kylančias abejones - drąsiai jas įvardinkite ir visų akivaizdoje paneikite. Jei žinote, kad klausytojai Jūsų idėją lygina su kitom alternatyvom - pripažinkite, kad jas žinote ir "nejuodindami" konkurentų pateikite savo pasiūlymo privalumus. Jei norite parduoti produktą ar paslaugą - pabaigoje nesikuklinkite ir aiškiai pasiūlykite ją įsigyti. Jei norite paskatinti kitokiems veiksmams - pabaigoje "nevyniokite žodžių į vatą" ir aiškiai tai pasakykite. 

 

GERA ŽINIA – puikiais prezentatoriais ne gimstama, o tampama.

 

KVIEČIU REGISTRUOTIS į seminarą "Įtaigus prezentavimas", kuriame sutelkiau savo 20-ties metų darbo su pačiomis reikliausiomis auditorijomis patirtį. Seminaro metu sužinosite įtaigios prezentacijos struktūrą ir daugybės treniruočių metu įvaldysite ją praktiškai. Šios struktūros pagalba nesunkiai paruošite įtaigią prezentaciją bet kokia tema. Jau seminaro metu pajausite akivaizdų progresą ir po seminaro turėsite išgrynintą ir paruoštą įtaigią savo produkto, idėjos ar paslaugos prezentaciją.

 

Bet tai dar ne viskas! Seminare Jūs sužinosite ir iki automatizmo įvaldysite įtaigios prezentacijos algoritmą, kurį galėsite lengvai pritaikyti bet kokios prezentacijos paruošimui iškart po seminaro ir ateityje.

 

GARANTIJA. Arba seminaras visiškai pateisins Jūsų lūkesčius, arba grąžinsiu pinigus neuždavęs klausimų.

 

TURITE KLAUSIMŲ? Klauskite elektroniniu paštu info@cibonis.lt arba telefonu 8 610 67 678

 

P.S. Būsiu dėkingas, jei šią informaciją persiųsite savo aplinkos žmonėms, kuriems ši informacija gali būti aktuali.