-
Didžiausi virtualių pardavimų iššūkiai/ efektyvumo trukdžiai ir kaip juos įveikti.
-
Pasiruošimas ir darbo vietos paruošimas.
-
Virtualaus susitikimo struktūra:
-
Pradžia. kaip užsitikrinti ir valdyti pokalbio iniciatyvą.
-
Pagrindinė dalis. Pardavimo metodikos taikymas virtualioje erdvėje.
-
Kuo poreikių išsiaiškinimas skiriasi nuo poreikių formavimo. Poreikio formavimo metodikos pristatymas, pavyzdžiai ir aptarimas.
-
Poreikių formavimas probleminių ir aktualizuojančių klausimų pagalba. Praktinė užduotis ir aptarimas.
-
Įtaigaus pasiūlymo pateikimas. Kaip pateikti pasiūlymą, kuriam būtų sunku atsispirti.
-
Pabaiga. Susitarimo pasiekimas ir lydintys veiksmai.
-
Tinkamas vaizdinių priemonių naudojimas virtualaus susitikimo metu
-
Pagrindinė praktinė užduotis: pilno virtualaus susitikimo pravedimas. Kiekvienas dalyvis atlieka ir gauna grįžtamąjį ryšį
-
Kaip telefonu įtikinti klientą dalyvauti virtualiame susitikime.
-
Telefoninio pokalbio struktūra
-
Demonstracinis skambutis, pritaikant naują struktūrą ir argumentus.
-
Auksinių idėjų bankas. Aptarimas, pasidalinimas mokymų įžvalgomis.