- Galima sutikti įvairių pardavimo proceso apibrėžimų, o vienas taikliausių ir paprasčiausių pardavimą apibrėžia kaip įtikinimo procesą. Pardavinėti reiškia įtikinėti. Todėl, kur bedirbtumėte, kuo besiverstumėte, jei Jums periodiškai tenka pateikti savo idėjas klientams - Jūs susiduriate su pardavimais.
- Pardavimo sąvoka yra apipinta įvairiausiais mitais. Dažnai pardavėjas vaizduojamas apsukriu tipu, kuris siekia bet kokia kaina pasipelnyti. Aš visą savo karjerą - daugiau nei 27 metus kovoju su šiuo ir kitais mitais.
- Profesionalus pardavėjas yra kliento partneris ir draugas. Geras pardavėjas pasirūpins, kad klientas gautų tai, kas labiausiai atitinka jo poreikius. Geras pardavėjas apsaugos klientą nuo klaidingo pasirinkimo. Geras pardavėjas elgsis taip, kad klientas liktų patenkintas, noriai grįžtų ir rekomenduotų kitiems.
- Kviečiu per vieną dieną aiškiai suprasti kas yra pardavimas bei sužinoti ir praktiškai išbandyti veiksmingiausias profesionalių pardavėjų naudojamas taktikas.
Mokymų turinys
-
Faktoriai, kurie daro įtaką pardavimams. Kuriuos galime įtakoti, o kuriuos ne.
-
Įsitikinimai apie pardavimą: žalingi ir naudingi. Kurie padeda, o kurie trukdo.
-
Kuo kientų aptarnavimas skiriasi nuo pardavimo.
-
Pardavimo pokalbio struktūra
-
Kliento poreikių išsiaiškinimas ir vertės pardavimas.
-
Įtaigus argumentavimas. Kaip pasiūlyti, kad klientui nekiltų noras priešintis.
-
Kainos pateikimas. Kaip pateikti kainą, kad klientas ją lengviau priimtų.
-
Prieštaravimų įveikimo pagrindai.
-
Nuolaidų taikymo principai ir derybų dėl kainos pagrindai.
-
Sprendimo paskatinimas.