Mokymai buvo naudingi. Sužinojau naujų „gudrybių“. Atsinaujino turėtos žinios. Ačiū!
Buvo mokymai geri
Apsakyti negali
Pardavimai bus geri
Bankas jau naujam kely.
AB "Swedbank" Privačių klientų vadybininkė
Seminaras man buvo naudingas. Gavau papildomų žinių, kaip prisikviesti klientą, kad jis ateitų pas mane. Labiau mokėsiu aiškintis kliento poreikius, išsklaidyti kliento abejones. Ir aš manau, kad Jūsų seminaras man padės geriau bendrauti su klientais, palaikyti su jais ilgalaikius santykius ir padidins pardavimus. Ačiū!
AB "Swedbank" Privačių klientų vadybininkė
Seminaras praėjo puikiai, paliko pilnumo jausmą, kad tai suteiks naudos pardavimuose. Jau nuo pat pradžių pajutau skirtumą gerąja prasme ir kitų susitikimų, mokymų. Suprantu, kad dabar nuo manęs viskas priklauso.
AB "Swedbank" Privačių klientų vadybininkė
Labai ačiū, pasikroviau tikrai gera energija. Nuostabus treneris, įkvepiantis dirbti ir... parduoti. Supranti, kad tu gali padaryti tai daug geriau, su nauda darbdaviui ir gerove klientui.
AB „Swedbank“ Privačių klientų vadybininkė
Seminaras praėjo sklandžiai, neprailgo ir buvo įdomu J Pasiėmiau ne vieną gerą ir naudingą idėją, kurią tikiuosi perduoti ir kitiems padalinių darbuotojams. Na, o susitikimo scenarijaus „nupiešimo“ idėją galima panaudoti absoliučiai visur (ir darbe, ir asmeniniame gyvenime).
AB „Swedbank“ Projektų vadovė
Įdomus seminaras, daug įdomių minčių ir idėjų. Mano, manymu pravers ateityje. Iš kitų seminarų išsiskyrė tuo, kad informacijos pateikimas ne skaidrių ar „sausos“ teorijos pateikimas, o atviras ir paprastas bendravimas.
AB „Swedbank“ Asmeninė vadybininkė
Sveikintina, kad naudojama rašymo technika, praktinės užduotys, kurių metu įtraukiami visi dalyviai. Imponuoja, kad remiamasi gyvenimiška patirtimi, o ne vien knygų teorija. Ačiū!
AB „Swedbank“ Vadovė
Dar daugiau atsiliepimų apie organizuojamus seminarus galite rasti čia.