Dariaus Čibonio pardavimų mokymai

Profesionalus klientų aptarnavimas

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

Šiuos mokymus galite užsakyti savo komandai. Programa bus pritaikyta Jūsų specifikai ir poreikiams.

Renginio vieta Užsakovo pasirinkimas

DALYVIŲ SKAIČIUS:

MOKYMŲ TURINYS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.
  • Aptarnavimo pokalbio struktūra.
  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.
  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.
  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.
  • Papildomi pardavimai aptarnavimo metu.
  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.
  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.
  • Mokymų apibendrinimas ir auksinių idėjų bankas.
Daugiau Mažiau
VISA MOKYMŲ PROGRAMA

Puikiai ir informatyviai praleista diena, patobulintos žinios, sužinota daug naujų dalykų, idėjų, patarimų. Puikiai pateikta medžiaga. Esu labai patenkintas.

Remigijus Milkeris
UAB "Specagra" atsarginių dalių vadybininkas ("Profesionalus klientų aptarnavimas")

Seminaras buvo, manau, naudingas ne tik tiems žmonėms, kurie tiesiogiai aptarnauja klientus, bet ir kolegoms, kurie yra aptarnavimo komandos dalis. Asmeniškai pats gavau daug naudingos informacijos, ką turėčiau daryti (elgtis) kitaip. Taip pat tikiu, kad kiekvieną kolegą palietė informacija rūpimais klausimais. Labai patiko, kad mokoma ne skaidrių pagalba, bet užsirašant ir įsitraukiant praktiškai. Situacijos realios ir tikslingai rientuotos į galimas ir esamas problemas. Kompetetingas ir charizmatiškas lektorius.

Tomas Virbukas
UAB "Inter Krasta" komercijos skyriaus vadovas ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")

Labai dinamiškas seminaras: daug pagrindinės informacijos, bet ji išdėstyta labai struktūriškai. Gausu lektoriaus pavyzdžių. Grupiniai/ asmeniniai darbai nekelia streso ir padeda suprasti esmę.

Antanas Staškevičius
UAB "Novameta" projektų vadovas ("Profesionalus klientų aptarnavimas")
Dalyvavimo
mokestis

Vidinių mokymų kaina priklauso nuo mokymų trukmės. Sususiekite pokalbiui apie bendradarbiavimą.

Vidiniai mokymai:
Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 620 10001, info@cibonis.lt
Treneris ir autorius - Darius Čibonis