-
Mokymai skirti aptarnaujantiems besikreipiančius klientus.
-
Kiekvienas kliento apsilankymas, laiškas ar skambutis – tai puiki galimybė sukurti abipusiai naudingą ir malonų santykį. Patenkintas klientas ne tik mielai grįžta, bet ir rekomenduoja įmonę kitiems. Nepatenkintas klientas – tai vaikščiojanti įmonės antireklama, kuri socialinių tinklų laikais gali paskleisti neigiamą žinią sunkiai įsivaizduojamu mastu.
-
Šie mokymai suteiks jums praktinių įrankių ir metodų, kurie leis pagerinti kliento patirtį bei stiprinti jo lojalumą nuo pirmo kontakto. Sužinosite kaip sukurti puikų įspūdį, kaip subtiliai ir kokybiškai išsiaiškinti kliento poreikius bei pristatyti savo pasiūlymus taip, kad klientui nekiltų noras priešintis.
-
Mokymų metu turėsite galimybę praktikuotis ir pritaikyti tai, ko išmokote per vaidmenų pratybas, grupines diskusijas ir grįžtamojo ryšio sesijas. Pasinaudokite proga pakelti savo klientų aptarnavimo įgūdžius į aukštesnį lygį.
MOKYMŲ TURINYS
-
Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas? Kokie požymiai rodo, kad aptarnavimas buvo aukščiausio lygio? Diskusija, rezultatų pristatymas, aptarimas, išvados.
-
Kaip užtikrinti, kad klientas liktų patenkintas ir mielai grįžtų.
-
Pozityvūs ir negatyvūs išsireiškimai aptarnavime: ką taikyti ir ko vengti. Užduotis grupėse.
-
Kuo klientų Aptarnavimas skiriasi nuo Pardavimo?
-
Papildomo pardavimo sėkmės formulė.
-
Aptarnavimo ir papildomo pardavimo atvejo simuliacija, nufilmuojant video formatu.
-
Aptarnavimo pokalbio struktūra.
-
Įrašyto pokalbio peržiūra ir aptarimas.
-
Poreikių ir lūkesčių identifikavimas / išsiaiškinimas. Klausimų tipai ir jų naudojimas. Demonstracija, teorija, treniruotė.
-
Poreikių aktualumo stiprinimas. Metodikos pristatymas, aptarimas, treniruotė.
-
Įtaigus argumentavimas. Kaip pateikti įtaigų pasiūlymą, kuriam klientas nesipriešintų? Demonstracija, teorija, treniruotė.
-
Kliento prieštaravimų valdymas. Tipiniai prieštaravimai ir jų suvaldymas.
-
Auksinių idėjų bankas. Aptarimas, pasidalinimas mokymų įžvalgomis ir veiksmų planų sudarymas.