Dariaus Čibonio pardavimų mokymai

Klientų aptarnavimo mokymai "Profesionalus klientų aptarnavimas"

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

Šiuos mokymus galite užsakyti savo komandai. Programa bus pritaikyta Jūsų specifikai ir poreikiams.

2023 05 24
Renginio vieta Užsakovo pasirinkimas

DALYVIŲ SKAIČIUS:

MOKYMŲ TURINYS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.

  • Aptarnavimo pokalbio struktūra.

  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.

  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.

  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.

  • Papildomi pardavimai aptarnavimo metu.

  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.

  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.

  • Mokymų apibendrinimas ir auksinių idėjų bankas.

  • Daugiau Mažiau
    VISA MOKYMŲ PROGRAMA

    Labai dinamiškas seminaras: daug pagrindinės informacijos, bet ji išdėstyta labai struktūriškai. Gausu lektoriaus pavyzdžių. Grupiniai/ asmeniniai darbai nekelia streso ir padeda suprasti esmę.

    Antanas Staškevičius
    UAB "Novameta" projektų vadovas ("Profesionalus klientų aptarnavimas")

    Užsakydami mokymus prašėme kalbėti tik apie streso valdymą. Tačiau Darius išsiaiškino ir kitus mūsų poreikius, kur vertėtų patobulėti bei praplėte mokymų temą. Nuoširdžiai tikiu, kad mano komandai šie mokymai pravers tiek darbe tiek gyvenime. Na, o aš jau sugalvojau kur pritaikyti žinias ir skubu į biurą pradėti jas įgyvendinti.

    Beje, tai ne tik mokymai, Darius yra puikus pavyzdys ir autoritetas - kaip siekti savo tikslų, bei pats naudoja tas taktikas savo gyvenime.

    Jekaterina Komiago
    "Comfort Hotel LT" Klientų aptarnavimo vadovė

    Jūs labai charizmatiškas ir profesionalus. Mokymai buvo labai įdomūs ir neabejotinai naudingi. Išsinešu tik malonius įspūdžius ir esu labai dėkinga. Sėkmės skleidžiant naudingas žinias!

    Beata Kulvietė
    DFDS Seaways
    Dalyvavimo
    mokestis

    390 EUR + PVM vienam asmeniui arba

    340 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš įmonės.

    Į kainą įskaičiuoti vienos dienos klientų aptarnavimo mokymai, mokymų medžiaga, pietūs, kavos pertraukos ir baigimo sertifikatai dalyviams.

    Taip pat galimi vidiniai pardavimų mokymai vien Jūsų komandai. Vidinių pardavimo mokymų sąlygas ir datas galėtume aptarti susisiekę Jums patogiu metu.

    Vidiniai mokymai:
    Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
    Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 620 10001, info@cibonis.lt
    Treneris ir autorius - Darius Čibonis