Dariaus Čibonio pardavimų mokymai

Klientų aptarnavimo mokymai "Profesionalus klientų aptarnavimas"

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

Šiuos mokymus galite užsakyti savo komandai. Programa bus pritaikyta Jūsų specifikai ir poreikiams.

Renginio vieta Užsakovo pasirinkimas

DALYVIŲ SKAIČIUS:

MOKYMŲ TURINYS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.

  • Aptarnavimo pokalbio struktūra.

  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.

  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.

  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.

  • Papildomi pardavimai aptarnavimo metu.

  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.

  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.

  • Mokymų apibendrinimas ir auksinių idėjų bankas.

  • Daugiau Mažiau
    VISA MOKYMŲ PROGRAMA

    Dariau, malonu su Jumis susipažinti. Mačiau Jūsų kompanijos tinklapį ir realus bendravimas paliko gilius įspūdžius.

    Jūs konsultuojate, vedate mokymus įvairioms kompanijoms. Man patiko, kad prisiderinote prie mūsų ypatumų.

    Ačiū Jums už komfortišką žinių apie pardavimus suteikimą mokymų metu!

    Irina Bogatova
    DFDS Seaways

    Dar važiuodamas į seminarą galvojau skeptiškai ir nemaniau, jog tai gali man pagelbėti kasdieniame darbe. Tačiau mokymų metu tikrai išgirdau nemažai naujų ir, svarbiausia, pritaikomų praktikoje idėjų, kurios jau seminaro metu pradėjo keisti mano mąstymą.
    Iš tiesų jaučiuosi asmeniškai skolingas Dariui už tiek daug man skirto laiko. Ačiū!

    Paulius Čeponis
    "Krasta Auto Kaunas" detalių pardavimo vadybininkas ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")

    Smagu, naudinga, nenuobodu. Idėjų išsinešiu ir asmeniniam gyvenimui. Į iškilusius klausimus buvo pateikti konkretūs atsakymai - tai, ko ir tikiesi gauti per mokymus. Šaunu.

    Simona Karilionytė
    UAB "Specagra" projektų vadovė ("Profesionalus klientų aptarnavimas")
    Dalyvavimo
    mokestis

    Vidinių klientų aptarnavimo mokymų kaina priklauso nuo mokymų trukmės. Sususiekite pokalbiui apie bendradarbiavimą.

    Vidiniai mokymai:
    Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
    Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 620 10001, info@cibonis.lt
    Treneris ir autorius - Darius Čibonis