Dariaus Čibonio pardavimų mokymai

Klientų aptarnavimo mokymai "Profesionalus klientų aptarnavimas"

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

Šiuos mokymus galite užsakyti savo komandai. Programa bus pritaikyta Jūsų specifikai ir poreikiams.

2023 05 24
Renginio vieta Užsakovo pasirinkimas

DALYVIŲ SKAIČIUS:

APIE MOKYMUS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.

  • Aptarnavimo pokalbio struktūra.

  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.

  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.

  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.

  • Papildomi pardavimai aptarnavimo metu.

  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.

  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.

  • Mokymų apibendrinimas ir auksinių idėjų bankas.

  • Daugiau Mažiau
    VISA MOKYMŲ PROGRAMA

    Dariau, malonu su Jumis susipažinti. Mačiau Jūsų kompanijos tinklapį ir realus bendravimas paliko gilius įspūdžius.

    Jūs konsultuojate, vedate mokymus įvairioms kompanijoms. Man patiko, kad prisiderinote prie mūsų ypatumų.

    Ačiū Jums už komfortišką žinių apie pardavimus suteikimą mokymų metu!

    Irina Bogatova
    DFDS Seaways

    Puikiai ir informatyviai praleista diena, patobulintos žinios, sužinota daug naujų dalykų, idėjų, patarimų. Puikiai pateikta medžiaga. Esu labai patenkintas.

    Remigijus Milkeris
    UAB "Specagra" atsarginių dalių vadybininkas ("Profesionalus klientų aptarnavimas")

    Seminaras buvo, manau, naudingas ne tik tiems žmonėms, kurie tiesiogiai aptarnauja klientus, bet ir kolegoms, kurie yra aptarnavimo komandos dalis. Asmeniškai pats gavau daug naudingos informacijos, ką turėčiau daryti (elgtis) kitaip. Taip pat tikiu, kad kiekvieną kolegą palietė informacija rūpimais klausimais. Labai patiko, kad mokoma ne skaidrių pagalba, bet užsirašant ir įsitraukiant praktiškai. Situacijos realios ir tikslingai rientuotos į galimas ir esamas problemas. Kompetetingas ir charizmatiškas lektorius.

    Tomas Virbukas
    UAB "Inter Krasta" komercijos skyriaus vadovas ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")
    Dalyvavimo
    mokestis

    390 EUR + PVM vienam asmeniui arba

    340 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš įmonės.

    Į kainą įskaičiuoti vienos dienos klientų aptarnavimo mokymai, mokymų medžiaga, pietūs, kavos pertraukos ir baigimo sertifikatai dalyviams.

    Taip pat galimi vidiniai pardavimų mokymai vien Jūsų komandai. Vidinių pardavimo mokymų sąlygas ir datas galėtume aptarti susisiekę Jums patogiu metu.

    Vidiniai mokymai:
    Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
    Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 620 10001, info@cibonis.lt
    Treneris ir autorius - Darius Čibonis