Dariaus Čibonio mokymų centras

Klientų aptarnavimas ir konfliktų valdymas

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

2019 04 05
Renginio vieta Viešbutis "Vilnius Grand Resort"

DALYVIŲ SKAIČIUS:

iki 15.
MOKYMŲ TURINYS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.
  • Aptarnavimo atvejo simuliacija.
  • Aptarnavimo pokalbio struktūra ir įvykusio pokalbio aptarimas.
  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.
  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.
  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.
  • Papildomi pardavimai aptarnavimo metu.
  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.
  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.
  • Konfliktinių situacijų su klientais valdymas.
  • „Transakcinės analizės“ modelio taikymas konfliktinių situacijų valdyme.
  • Konfliktinių situacijų valdymo metodikos treniruotė.
  • Mokymų apibendrinimas ir auksinių idėjų bankas.
Daugiau Mažiau
VISA MOKYMŲ PROGRAMA
Jei mokymai nepateisins Jūsų lūkesčių, grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus per 3 dienas ir neužduosime klausimų

Seminaras buvo, manau, naudingas ne tik tiems žmonėms, kurie tiesiogiai aptarnauja klientus, bet ir kolegoms, kurie yra aptarnavimo komandos dalis. Asmeniškai pats gavau daug naudingos informacijos, ką turėčiau daryti (elgtis) kitaip. Taip pat tikiu, kad kiekvieną kolegą palietė informacija rūpimais klausimais. Labai patiko, kad mokoma ne skaidrių pagalba, bet užsirašant ir įsitraukiant praktiškai. Situacijos realios ir tikslingai rientuotos į galimas ir esamas problemas. Kompetetingas ir charizmatiškas lektorius.

Tomas Virbukas
UAB "Inter Krasta" komercijos skyriaus vadovas ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")

Puikiai ir informatyviai praleista diena, patobulintos žinios, sužinota daug naujų dalykų, idėjų, patarimų. Puikiai pateikta medžiaga. Esu labai patenkintas.

Remigijus Milkeris
UAB "Specagra" atsarginių dalių vadybininkas ("Profesionalus klientų aptarnavimas")

Dar važiuodamas į seminarą galvojau skeptiškai ir nemaniau, jog tai gali man pagelbėti kasdieniame darbe. Tačiau mokymų metu tikrai išgirdau nemažai naujų ir, svarbiausia, pritaikomų praktikoje idėjų, kurios jau seminaro metu pradėjo keisti mano mąstymą.
Iš tiesų jaučiuosi asmeniškai skolingas Dariui už tiek daug man skirto laiko. Ačiū!

Paulius Čeponis
"Krasta Auto Kaunas" detalių pardavimo vadybininkas ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")
Dalyvavimo
mokestis

290 EUR + PVM vienam asmeniui arba

250 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš įmonės.

Į kainą įskaičiuota: dalyvavimas vienos dienos trukmės seminare, seminaro medžiaga, pietūs ir kavos pertraukos.

Vidiniai mokymai:
Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 610 67678, info@cibonis.lt
Treneris ir autorius - Darius Čibonis