Dariaus Čibonio mokymų centras

Klientų aptarnavimas ir konfliktų valdymas

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

2019 04 05
Renginio vieta Viešbutis "Vilnius Grand Resort"

DALYVIŲ SKAIČIUS:

iki 15.
MOKYMŲ TURINYS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.
  • Aptarnavimo atvejo simuliacija.
  • Aptarnavimo pokalbio struktūra ir įvykusio pokalbio aptarimas.
  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.
  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.
  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.
  • Papildomi pardavimai aptarnavimo metu.
  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.
  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.
  • Konfliktinių situacijų su klientais valdymas.
  • „Transakcinės analizės“ modelio taikymas konfliktinių situacijų valdyme.
  • Konfliktinių situacijų valdymo metodikos treniruotė.
  • Mokymų apibendrinimas ir auksinių idėjų bankas.
Daugiau Mažiau
VISA MOKYMŲ PROGRAMA
Jei mokymai nepateisins Jūsų lūkesčių, grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus per 3 dienas ir neužduosime klausimų

Puikus seminaras, daug naudingos informacijos. Lektoriaus darbas atliktas puikiai. Bendravimas ir servisas - puikūs. Laukiame sekančių seminarų ir mokymų.

Pavel Kolesnik
UAB "Logiversa" pardavimų sk. vadovas ("Profesionalus klientų aptarnavimas")

Labai šaunus seminaras. Nepaprastai įdomus, paprastas ir užvedantis treneris Darius. Patiko praktiniai užsiėmimai. Tai nebuvo vien sausa teorija. Didelis pliusas - nedidelis skaičius dalyvių. Visi turėjo galimybę pasirodyti, geriau į viską įsigilinti.

Jurgita Macevičienė
UAB "Smiltynės perkėla" klientų skyriaus vadybininkė ("Profesionalus klientų aptarnavimas")

Puikus. Mokymai patiko ir net truputį viršijo lūkesčius. Ačiū Jums. Turėjau progą smagiai praleisti laiką, prisiminti pamirštus dalykus ir atkreipti dėmesį į tai, kas nauja ir naudinga šiandien.

Regina Vitkauskaitė-Glatkauskienė
UAB "LT Interior" projektų vadovė ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")
Dalyvavimo
mokestis

290 EUR + PVM vienam asmeniui arba

250 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš įmonės.

Į kainą įskaičiuota: dalyvavimas vienos dienos trukmės seminare, seminaro medžiaga, pietūs ir kavos pertraukos.

Vidiniai mokymai:
Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 610 67678, info@cibonis.lt
Treneris ir autorius - Darius Čibonis