Dariaus Čibonio mokymų centras

Klientų aptarnavimas ir konfliktų sprendimas

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

2019 04 05
Renginio vieta Viešbutis "Vilnius Grand Resort"

DALYVIŲ SKAIČIUS:

iki 15.
MOKYMŲ TURINYS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.
  • Aptarnavimo atvejo simuliacija.
  • Aptarnavimo pokalbio struktūra ir įvykusio pokalbio aptarimas.
  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.
  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.
  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.
  • Papildomi pardavimai aptarnavimo metu.
  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.
  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.
  • Konfliktinių situacijų su klientais valdymas.
  • „Transakcinės analizės“ modelio taikymas konfliktinių situacijų valdyme.
  • Konfliktinių situacijų valdymo metodikos treniruotė.
  • Mokymų apibendrinimas ir auksinių idėjų bankas.
Daugiau Mažiau
VISA MOKYMŲ PROGRAMA
Jei mokymai nepateisins Jūsų lūkesčių, grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus per 3 dienas ir neužduosime klausimų

Teigiamas ir pozityvus. Gavau atsakymus, koks turėtų būti aukščiausio lygio aptarnavimas. Praktiniai patarimai padėjo pritaikyti žinias savo praktikoje/ perspektyvoje.

Rasa Plerpaitė
UAB "LT Interior" konsultantė ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")

Konstruktyvūs mokymai aptariant pačius opiausius klausimus, su kuriais susiduria klientų aptarnavimo vadyba. Kaip rasti aukso viduriuką, siekiant gauti ir pelną, ir laimingą klientą. Mokymų metu atsakyta į visus klausimus.

Raminta Tarozaitė
UAB "Baltic Transline" vyr. klientų aptarnavimo vadybininkė ("Profesionalus klientų aptarnavimas')

Įdomu, naujų idėjų ir senų atgaivinimas bus panaudotas. Analizuojami įdomūs pavyzdžiai, vyksta grupinės diskusijos, informacijos mainai tarp dalyvių. Originalūs situacijų sprendimai ir valdymo būdai.

Lina Sereikienė
"Morpho Cards GmbH" Atstovybės vadovė ("Profesionalus klientų aptarnavimas")
Dalyvavimo
mokestis

290 EUR + PVM vienam asmeniui arba

250 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš įmonės.

Į kainą įskaičiuota: dalyvavimas vienos dienos trukmės seminare, seminaro medžiaga, pietūs ir kavos pertraukos.

Vidiniai mokymai:
Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 610 67678, info@cibonis.lt
Treneris ir autorius - Darius Čibonis