Dariaus Čibonio mokymų centras

Profesionalus klientų aptarnavimas

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

2019 09 20
Renginio vieta Viešbutis "Vilnius Grand Resort"

DALYVIŲ SKAIČIUS:

iki 15.
MOKYMŲ TURINYS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.
  • Klientų aptarnavimo standartų kūrimo principai.
  • Aptarnavimo atvejo simuliacija.
  • Aptarnavimo pokalbio struktūra ir įvykusio pokalbio aptarimas.
  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.
  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.
  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.
  • Papildomi pardavimai aptarnavimo metu.
  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.
  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.
  • Mokymų apibendrinimas ir auksinių idėjų bankas.
Daugiau Mažiau
VISA MOKYMŲ PROGRAMA

Dar važiuodamas į seminarą galvojau skeptiškai ir nemaniau, jog tai gali man pagelbėti kasdieniame darbe. Tačiau mokymų metu tikrai išgirdau nemažai naujų ir, svarbiausia, pritaikomų praktikoje idėjų, kurios jau seminaro metu pradėjo keisti mano mąstymą.
Iš tiesų jaučiuosi asmeniškai skolingas Dariui už tiek daug man skirto laiko. Ačiū!

Paulius Čeponis
"Krasta Auto Kaunas" detalių pardavimo vadybininkas ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")

Konstruktyvūs mokymai aptariant pačius opiausius klausimus, su kuriais susiduria klientų aptarnavimo vadyba. Kaip rasti aukso viduriuką, siekiant gauti ir pelną, ir laimingą klientą. Mokymų metu atsakyta į visus klausimus.

Raminta Tarozaitė
UAB "Baltic Transline" vyr. klientų aptarnavimo vadybininkė ("Profesionalus klientų aptarnavimas')

Tikslūs mokymai. Nenuvalkioti pavyzdžiai ir labai teigiamas bendravimas. Realus pritaikymas situacijose.
Esu daug mokymų buvusi ir maniau, kad jau tikrai viską žinau, ką juose šneka, bet Dariaus mokymai skiriasi nuo kitų tiek pateikimo forma, tiek pačia metodika. Labai gerai, kad nėra skaidrių! Ir tai, kad vedami užrašai. Ačiū!

Vita Šilinytė
"Krasta Auto Vilnius" serviso paslaugų pardavimų vadybininkė ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")
Dalyvavimo
mokestis

290 EUR + PVM vienam asmeniui arba

250 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš įmonės.

Į kainą įskaičiuota: dalyvavimas vienos dienos trukmės seminare, seminaro medžiaga, pietūs ir kavos pertraukos.

Vidiniai mokymai:
Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 610 67678, info@cibonis.lt
Treneris ir autorius - Darius Čibonis