Dariaus Čibonio pardavimų mokymai

Klientų aptarnavimo mokymai "Profesionalus klientų aptarnavimas"

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

Šiuos mokymus galite užsakyti savo komandai. Programa bus pritaikyta Jūsų veiklos pobūdžiui ir poreikiams. Susisiekite dėl pokalbio apie bendradarbiavimą.

Renginio vieta Užsakovo nuožiūra

DALYVIŲ SKAIČIUS:

APIE MOKYMUS
  • Mokymai skirti aptarnaujantiems besikreipiančius klientus. 

  • Kiekvienas kliento apsilankymas, laiškas ar skambutis – tai puiki galimybė sukurti abipusiai naudingą ir malonų santykį. Patenkintas klientas ne tik mielai grįžta, bet ir rekomenduoja įmonę kitiems. Nepatenkintas klientas – tai vaikščiojanti įmonės antireklama, kuri socialinių tinklų laikais gali paskleisti neigiamą žinią sunkiai įsivaizduojamu mastu. 

  • Šie mokymai suteiks jums praktinių įrankių ir metodų, kurie leis pagerinti kliento patirtį bei stiprinti jo lojalumą nuo pirmo kontakto. Sužinosite kaip sukurti puikų įspūdį, kaip subtiliai ir kokybiškai išsiaiškinti kliento poreikius bei pristatyti savo pasiūlymus taip, kad klientui nekiltų noras priešintis.

  • Mokymų metu turėsite galimybę praktikuotis ir pritaikyti tai, ko išmokote per vaidmenų pratybas, grupines diskusijas ir grįžtamojo ryšio sesijas. Pasinaudokite proga pakelti savo klientų aptarnavimo įgūdžius į aukštesnį lygį.  

MOKYMŲ TURINYS

  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas? Kokie požymiai rodo, kad aptarnavimas buvo aukščiausio lygio? Diskusija, rezultatų pristatymas, aptarimas, išvados.

  • Kaip užtikrinti, kad klientas liktų patenkintas ir mielai grįžtų.

  • Pozityvūs ir negatyvūs išsireiškimai aptarnavime: ką taikyti ir ko vengti. Užduotis grupėse.

  • Kuo klientų Aptarnavimas skiriasi nuo Pardavimo?

  • Papildomo pardavimo sėkmės formulė.

  • Aptarnavimo pokalbio struktūra.

  • Poreikių ir lūkesčių identifikavimas / išsiaiškinimas. Klausimų tipai ir jų naudojimas. Demonstracija, teorija, treniruotė.

  • Poreikių aktualumo stiprinimas. Metodikos pristatymas, aptarimas, treniruotė.

  • Įtaigus argumentavimas. Kaip pateikti įtaigų pasiūlymą, kuriam klientas nesipriešintų? Demonstracija, teorija, treniruotė.

  • Kliento prieštaravimų valdymas. Tipiniai prieštaravimai ir jų suvaldymas.

  • Konfliktinės situacijos aptarnavime. „Transakcinės analizės“ modelio taikymas konfliktinių situacijų valdyme.

  • Auksinių idėjų bankas. Aptarimas, pasidalinimas mokymų įžvalgomis ir veiksmų planų sudarymas.

Daugiau Mažiau
VISA MOKYMŲ PROGRAMA

Jūs labai charizmatiškas ir profesionalus. Mokymai buvo labai įdomūs ir neabejotinai naudingi. Išsinešu tik malonius įspūdžius ir esu labai dėkinga. Sėkmės skleidžiant naudingas žinias!

Beata Kulvietė
DFDS Seaways

Puikiai ir informatyviai praleista diena, patobulintos žinios, sužinota daug naujų dalykų, idėjų, patarimų. Puikiai pateikta medžiaga. Esu labai patenkintas.

Remigijus Milkeris
UAB "Specagra" atsarginių dalių vadybininkas ("Profesionalus klientų aptarnavimas")

Puikus seminaras, daug naudingos informacijos. Lektoriaus darbas atliktas puikiai. Bendravimas ir servisas - puikūs. Laukiame sekančių seminarų ir mokymų.

Pavel Kolesnik
UAB "Logiversa" pardavimų sk. vadovas ("Profesionalus klientų aptarnavimas")
Dalyvavimo
mokestis

Vidinių mokymų kaina priklauso nuo mokymų trukmės. Susisiekite pokalbiui apie bendradarbiavimą.

Vidiniai mokymai:
Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 620 10001, info@cibonis.lt
Treneris ir autorius - Darius Čibonis