sužinokite naujienas pirmieji

Naujienlaiškis užprenumeruotas.
Dariaus Čibonio mokymų centras

Profesionalus klientų aptarnavimas

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

2017 09 04
Renginio vieta Viešbutis "Vilnius Grand Resort"

DALYVIŲ SKAIČIUS:

MOKYMŲ TURINYS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.
  • Aptarnavimo atvejo simuliacija.
  • Aptarnavimo pokalbio struktūra ir įvykusio pkalbio aptarimas.
  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.
  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.
  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.
  • Papildomų poreikių paieška ir papildomas pardavimas aptarnavimo metu.
  • Įtaigus argumentavimas. Kaip pateikti pasiūlymą, kuriam klientas nesipriešintų.
  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.
  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.
  • Auksinių idėjų bankas. Apibendrinimas, vertingiausių idėjų ir įžvalgų aptarimas.
Daugiau Mažiau
Jei mokymai nepateisins Jūsų lūkesčių, grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus per 3 dienas ir neužduosime klausimų

Tikslūs mokymai. Nenuvalkioti pavyzdžiai ir labai teigiamas bendravimas. Realus pritaikymas situacijose.
Esu daug mokymų buvusi ir maniau, kad jau tikrai viską žinau, ką juose šneka, bet Dariaus mokymai skiriasi nuo kitų tiek pateikimo forma, tiek pačia metodika. Labai gerai, kad nėra skaidrių! Ir tai, kad vedami užrašai. Ačiū!

Vita Šilinytė
"Krasta Auto Vilnius" serviso paslaugų pardavimų vadybininkė ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")

Teigiamas ir pozityvus. Gavau atsakymus, koks turėtų būti aukščiausio lygio aptarnavimas. Praktiniai patarimai padėjo pritaikyti žinias savo praktikoje/ perspektyvoje.

Rasa Plerpaitė
UAB "LT Interior" konsultantė ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")

Dar važiuodamas į seminarą galvojau skeptiškai ir nemaniau, jog tai gali man pagelbėti kasdieniame darbe. Tačiau mokymų metu tikrai išgirdau nemažai naujų ir, svarbiausia, pritaikomų praktikoje idėjų, kurios jau seminaro metu pradėjo keisti mano mąstymą.
Iš tiesų jaučiuosi asmeniškai skolingas Dariui už tiek daug man skirto laiko. Ačiū!

Paulius Čeponis
"Krasta Auto Kaunas" detalių pardavimo vadybininkas ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")
Dalyvavimo
mokestis

290 EUR + PVM vienam asmeniui arba

250 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3 darbuotojus iš vienos įmonės.

Į kainą įskaičiuota: dalyvavimas vienos dienos trukmės seminare, seminaro medžiaga, pietūs ir kavos pertraukos.

Vidiniai mokymai:
Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 610 67678, info@cibonis.lt
Treneris ir autorius - Darius Čibonis