sužinokite naujienas pirmieji

Naujienlaiškis užprenumeruotas.
Dariaus Čibonio mokymų centras

Profesionalus klientų aptarnavimas

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

2018 10 15
Renginio vieta Viešbutis "Vilnius Grand Resort"

DALYVIŲ SKAIČIUS:

iki 15.
MOKYMŲ TURINYS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.
  • Aptarnavimo atvejo simuliacija.
  • Aptarnavimo pokalbio struktūra ir įvykusio pokalbio aptarimas.
  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.
  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.
  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.
  • Papildomų poreikių paieška ir papildomas pardavimas aptarnavimo metu.
  • Įtaigus argumentavimas. Kaip pateikti pasiūlymą, kuriam klientas nesipriešintų.
  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.
  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.
  • Auksinių idėjų bankas. Apibendrinimas, vertingiausių idėjų ir įžvalgų aptarimas.
Daugiau Mažiau
VISA MOKYMŲ PROGRAMA
Jei mokymai nepateisins Jūsų lūkesčių, grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus per 3 dienas ir neužduosime klausimų

Dar važiuodamas į seminarą galvojau skeptiškai ir nemaniau, jog tai gali man pagelbėti kasdieniame darbe. Tačiau mokymų metu tikrai išgirdau nemažai naujų ir, svarbiausia, pritaikomų praktikoje idėjų, kurios jau seminaro metu pradėjo keisti mano mąstymą.
Iš tiesų jaučiuosi asmeniškai skolingas Dariui už tiek daug man skirto laiko. Ačiū!

Paulius Čeponis
"Krasta Auto Kaunas" detalių pardavimo vadybininkas ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")

Įdomu, naujų idėjų ir senų atgaivinimas bus panaudotas. Analizuojami įdomūs pavyzdžiai, vyksta grupinės diskusijos, informacijos mainai tarp dalyvių. Originalūs situacijų sprendimai ir valdymo būdai.

Lina Sereikienė
"Morpho Cards GmbH" Atstovybės vadovė ("Profesionalus klientų aptarnavimas")

Puikiai ir informatyviai praleista diena, patobulintos žinios, sužinota daug naujų dalykų, idėjų, patarimų. Puikiai pateikta medžiaga. Esu labai patenkintas.

Remigijus Milkeris
UAB "Specagra" atsarginių dalių vadybininkas ("Profesionalus klientų aptarnavimas")
Dalyvavimo
mokestis

290 EUR + PVM vienam asmeniui arba

250 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš įmonės.

Į kainą įskaičiuota: dalyvavimas vienos dienos trukmės seminare, seminaro medžiaga, pietūs ir kavos pertraukos.

Vidiniai mokymai:
Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 610 67678, info@cibonis.lt
Treneris ir autorius - Darius Čibonis