sužinokite naujienas pirmieji

Naujienlaiškis užprenumeruotas.
Dariaus Čibonio mokymų centras

Profesionalus klientų aptarnavimas

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus

- Daugiau patenkintų ir lojalių klientų -

Renginio vieta Viešbutis "Vilnius Grand Resort"

DALYVIŲ SKAIČIUS:

iki 12.
MOKYMŲ TURINYS
  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas. Nuo ko priklauso, ar klientas norės sugrįžti.
  • Aptarnavimo atvejo simuliacija.
  • Aptarnavimo pokalbio struktūra ir įvykusio pkalbio aptarimas.
  • Pokalbio pradžia - kaip sukurti malonų įspūdį. Kaip parodyti dėmesį, bet neišgąsdinti kliento.
  • Žodžių galia: kokių išsireiškimų vengti ir kokius naudoti aptarnavimo metu.
  • Poreikių išsiaiškinimas bei poreikių suformavimas. Kaip prašnekinti klientą ir paskatinti plačiau atskleisti savo poreikius.
  • Papildomų poreikių paieška ir papildomas pardavimas aptarnavimo metu.
  • Įtaigus argumentavimas. Kaip pateikti pasiūlymą, kuriam klientas nesipriešintų.
  • Kliento prieštaravimų valdymas. Dažniausiai sutinkami prieštaravimai ir jų įveikimas.
  • Derybos dėl kainos. Kaip nuolaidos prašymą paversti didesniais pardavimais.
  • Auksinių idėjų bankas. Apibendrinimas, vertingiausių idėjų ir įžvalgų aptarimas.
Daugiau Mažiau
VISA MOKYMŲ PROGRAMA
Jei mokymai nepateisins Jūsų lūkesčių, grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus per 3 dienas ir neužduosime klausimų

Puikus seminaras, daug naudingos informacijos. Lektoriaus darbas atliktas puikiai. Bendravimas ir servisas - puikūs. Laukiame sekančių seminarų ir mokymų.

Pavel Kolesnik
UAB "Logiversa" pardavimų sk. vadovas ("Profesionalus klientų aptarnavimas")

Išskirtinė metodika. Jauki atmosfera. Šiltas bendravimas, gebėjimas prisitaikyti prie skirtingų dalyvių. Puiku. Norėčiau apsilankyti kituose seminaruose.

Rugilė Radžvilaitė
AB "Smiltynės perkėla" klientų aptarnavimo vyresn. vadybininkė ("Profesionalus klientų aptarnavimas")

Seminaras buvo, manau, naudingas ne tik tiems žmonėms, kurie tiesiogiai aptarnauja klientus, bet ir kolegoms, kurie yra aptarnavimo komandos dalis. Asmeniškai pats gavau daug naudingos informacijos, ką turėčiau daryti (elgtis) kitaip. Taip pat tikiu, kad kiekvieną kolegą palietė informacija rūpimais klausimais. Labai patiko, kad mokoma ne skaidrių pagalba, bet užsirašant ir įsitraukiant praktiškai. Situacijos realios ir tikslingai rientuotos į galimas ir esamas problemas. Kompetetingas ir charizmatiškas lektorius.

Tomas Virbukas
UAB "Inter Krasta" komercijos skyriaus vadovas ("Klientų aptarnavimas aukščiausiu lygiu")
Dalyvavimo
mokestis

390 EUR + PVM vienam asmeniui arba

320 EUR + PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš įmonės.

Į kainą įskaičiuota: dalyvavimas vienos dienos trukmės seminare, seminaro medžiaga, pietūs ir kavos pertraukos.

Vidiniai mokymai:
Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai.
Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas +370 610 67678, info@cibonis.lt
Treneris ir autorius - Darius Čibonis