-
Mokymai skirti tiek naujiems tiek didžiulę patirtį turintiems pardavimų vadybininkams, kurių darbas yra pardavinėti prekes ar paslaugas verslo klientams. Tai apima tiek naujų klientų paiešką tiek papildomus pardavimus esamiems klientams bei pastarųjų išlaikymą
-
Šie mokymai suteiks jums praktinių įrankių ir metodų, kaip išsiaiškinti ir suprasti savo klientų poreikius, kurti pasitikėjimu grįstus santykius bei sudaryti pelningus sandorius. Sužinosite, kaip pritaikyti savo pardavimų taktikas prie konkrečių klientų poreikių. Taip pat išmoksite sėkmingai įveikti pagrindinius klientų prieštaravimus ir sudaryti daugiau sandorių.
-
Mokymų metu turėsite galimybę praktikuotis ir pritaikyti tai, ko išmokote per vaidmenų pratybas, grupines diskusijas ir grįžtamojo ryšio sesijas. Mokymų pabaigoje įgysite įgūdžių ir pasitikėjimo savimi, kurių reikia norint sėkmingai išlikti ir augti konkurencingame B2B pardavimų pasaulyje.
-
Pasinaudokite proga pakelti savo pardavimų įgūdžius į aukštesnį lygį.
Mokymų turinys
-
Kas šiandien trukdo parduoti daugiau. Konkrečių priežasčių apžvalga ir aptarimas.
-
Aktyvaus pardavimo sėkmės formulė. Kaip nedideli pokyčiai pastangose gali duoti didžiulį pokytį pardavimuose.
-
Klientų segmentavimas. Ar tikrai visi klientai vienodai svarbūs arba kodėl pinigai yra ne ten kur jų labiausiai ieškome. Klientų segmentavimo metodikos pristatymas ir apžvalga.
-
Susitikimo su klientu "pardavimas" telefonu. Telefoninio pokalbio simuliacija įrašant audio formatu.
-
Telefoninio pokalbio struktūra.
-
Kaip sudominti telefonu per pirmąsias 30 sekundžių. Veiksmingiausių argumentų išgryninimas.
-
Pardavimo pokalbio vedimas. Susitikimo su klientu simuliacija įrašant video.
-
Pardavimo pokalbio struktūra.
-
Video įrašo peržiūra, aptarimas ir grįžtamasis ryšys.
-
Pardavimo pokalbio pradžia. Kaip nuo pradžių valdyti iniciatyvą.
-
Vertės pardavimas per poreikių formavimą. Poreikių formavimo metodikos pristatymas, pavyzdžiai ir aptarimas.
-
Poreikių formavimas probleminių ir aktualizuojančių klausimų pagalba. Praktinė užduotis ir aptarimas.
-
Įtaigaus pasiūlymo pateikimas. Kaip pateikti pasiūlymą, kuriam būtų sunku atsispirti. Praktinė užduotis porose.
-
Kainos pagrindimas ir žodžio “Brangu” psichologija ir motyvai. Efektyviausių kainos pateikimo metodikų apžvalga.
-
Derybos dėl kainos. Efektyvus nuolaidų temos valdymas derybų metu. 6 technikos, kurios padidins Jūsų sandorių pelningumą. Pristatymas ir taikymo aptarimas.
-
Auksinių idėjų bankas. Aptarimas, pasidalinimas mokymų įžvalgomis ir veiksmų planų sudarymas.